انجام امور ثبتی در شهرداری

انجام امور ثبتی در شهرداری مانند اخذ جواز ساخت برای تخریب و نوسازی و یا انجام امور

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مربوط به ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا وکلای

پایه 1 دادگستری انجام می شود و کارشناس رسمی مربوطه موظف می شود از ابتدا تا

انتهای کار و صدور جواز ساخت را انجام داده و تمامی امور فنی و اداری ملک نیز جزء وظایف

کارشناسان رسمی دادگستری می باشد.

انجام امور ثبتی در شهرداری

امور ثبتی مربوط به املاک در ادارات و سازمان های دولتی دارای روند اداری پیچیده است

که نیاز به تخصص و آشنایی به قوانین دارد تا این روند اداری با سرعت بالاتری انجام شود

و برای این منظور برای انجام امور ثبتی ملک در این ادارات بهتر است کار را به کارشناسان

رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا وکلای پایه 1 دادگستری سپرده شود

تا این کارشناسان روند اداری ملک را از ابتدا تا انتها و صدور جواز ساخت انجام دهند.

همانطور که گفته شد روند اداری مربوط به ملک در ادارات یک پروسه کاری و پیگیری اداری

و یک پروسه فنی و تهیه نقشه ها و مدارک دارد که باید این نقشه که منظور نقشه یو تی

ام است با توجه به فرمت مد نظر شهرداری توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه

برداری یا امور ثبتی انجام شود و برای تهیه این نقشه یو تی ام در ابتدا باید با توجه به

مشخص بودن حد و حدود ملک با استفاده از تجهیزات نقشه برداری برداشت مختصات گوشه

ها و مرز های ملک انجام شود و در مرحله بعدی ترسیم نقشه ملک با توجه به مختصات

های برداشت شده انجام شود و در نهایت نقشه یو تی ام ملک تهیه و این نقشه یو تی ام

با در نظر گرفتن فرمت مد نظر چاپ و توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا

امور ثبتی مهر و امضا شود و به دست متقاضی یا وکیل متقاضی برسد تا برای انجام امور

اداری ملک اقدام کند.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

انجام امور ثبتی در شهرداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.