امور ثبتی ملک برای اخذ سند

امور ثبتی ملک برای اخذ سند تک برگ توسط کارشناسان رسمی دادگستری یا وکلای

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پایه 1 با سرعت بالاتری انجام می شود و این متخصصان با آشنایی به قوانین و مدارک

مورد نیاز کار را با سرعت بالاتری انجام میدهند و در این صورت مالک با کمترین مراجعه

به ادارات و ارگان های دولتی سند تک برگ ملک خود را اخذ می کند.

امور ثبتی ملک برای اخذ سند

سند تک برگ منظور سند به روز و سیستمی برای ملک است که سند رسمی بشمار

می رود که برای تبدیل این سند قدیمی منگوله دار به سند تک برگ باید یکسری روند

اداری طی شود و مدارک مورد نیاز ملک نیز تهیه شود تا بر اساس این اسناد و مدارک

سند تک برگ ملک صادر شود

برای این منظور برای کمترین مراجعه به ادارات و ارگانها و انجام این امور با سرعت بالاتر

باید به کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی و یا وکلای پایه 1 داد

گستری مراجعه شود و کارشناسان با آشنایی به قوانین موجود در این سازمان ها و هم

چنین مدارک مورد نیاز روند اداری ملک را با سرعت بالاتر انجام میدهد که از جمله مدارک

اساسی و مهم برای اخذ سند تک برگ نقشه یو تی ام ملک است که باید حتما تهیه و

توسط کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مهر و امضا شده باشد

و برای تهیه نقشه یو تی ام باید با استفاده از تجهیزات نقشه برداری در محل ملک مختصات

گوشه ها و شکستگی های ملک برداشت می شود و بعد از ترسیم موقعیت دقیق ملک

بر روی کره زمین با رعایت حدود و مرز های ملک مشخص می شود و این نقشه یو تی ام

یکی از مدارک اصلی و مهم برای ملک به شمار می رو.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی مربوط به ملک

امور ثبتی ملک برای اخذ سند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.