نقشه یو تی ام برای سازمان جهاد کشاورزی

نقشه یو تی ام برای سازمان جهاد کشاورزی

جهت  بررسی سابقه  کاربری زمین های کشاورزی و تحقق مالکیت افراد ، مالکین برای تعیین موقعیت ملک و جانمایی قطعه زمین نیاز به تهیه نقشه یو تی ام و تفسیر عکس های هوایی ملک خود را دارند. که این عمل توسط کارشناس رسمی نقشه برداری انجام می شود.

کارشناس  نقشه  برداری نقشه یو تی ام از ملک تهیه می کند. و بعد از این مرحله موقعیت  ملک  را که با استفاده از نقشه یو تی ام به دست آمده با استفاده از ژئورفرنس نمودن عکس های هوایی بر روی عکس های هوایی انتقال می دهند. و آن را تایید و گواهی مینمایند و مالکین محترم می توانند. با در دست داشتن این نقشه ها و عکس های تایید شده جهت اخذ اسناد مالکیتی خود اقدام نمایند.

نقشه یو تی ام برای جهاد کشاورزی به چه منظوری انجام می شود ؟

زمین هایی که دارای سابقه کشاورزی باشند. تحت حمایت سازمان جهاد کشاورزی هستند. و مورد بررسی قرار می گیرند. و برای همین منظور باید از زمین خود یک نقشه یو تی ام تهیه کرد. تا با ثبت موقعیت ملک در جهاد کشاورزی زمین شما وارد سامانه سازمان شود. و ثبت گردد.

برای همین منظور باید به سراغ کارشناسان رسمی دادگستری نقشه برداری رفته و درخواست تهیه نقشه یو تی ام دهید.

نحوه تهیه نقشه یو تی ام از زمین کشاورزی

زمین های کشاورزی معمولا فاقد حد و حدود مشخص هستند. که در این صورت برای جلوگیری از بهم ریختگی مرز ها بهترین راه انجام جانمایی پلاک ثبتی است. تا حدود سند به طور دقیق تعیین شود. و از این طریق نقشه یو تی ام ملک تهیه گردد.

اما اگر زمین حدود خود را از طریق خندق ، دیوار کشی ، سنگ چین ، پرچین و یا هر چیز دیگری مشخص کرده باشد. تنها با استفاده از تجهیزات دقیق نقشه برداری در محل ملک و ترسیم نقشه مربوط به ملک نقشه یو تی ام تهیه می شود.

این نقشه یو تی ام که موقعیت دقیق قرار گیری ملک را با رعایت حدود بر روی زمین نمایش می دهد. بعد از چاپ مهر و امضا می شود. و متقاضی این نقشه برای جهاد کشاورزی می برد. و کار اداری خود را انجام می دهد.

نقشه یو تی ام برای سازمان جهاد کشاورزی

رادین مپ

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، نبش سی و هفتم، پلاک 163، واحد6
تهران, تهران
ایران
تلفن: +989129277534
تلفن دوم: +982166398316
فکس: 02188857248
ایمیل: radinmapiran@gmail.com
شنبه09:00 - 18:00
یک شنبه09:00 - 18:00
دوشنبه09:00 - 18:00
سه شنبه09:00 - 18:00
چهار شنبه09:00 - 18:00
پنج شنبه09:00 - 13:00
جمعهبسته است

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *