منظور از بها در سند تک برگی

منظور از بها در سند تک برگی

منظور از بها در سند تک برگی قیمت و ارزش زمین یا ملک است. که در این نوع از سند درج می شود. اما این بها نیز با توجه به افزایش قیمت روز افزون ملک معتبر نیست. و مشکلاتی در زمینه خرید و فروش ملک به وجود آورده است.

بها در سند تک برگ

بها در معنی لغت به معنای ارزش یا قیمت یک شی است. که در موردملک به معنای قیمت ملک است. که در سند تک برگ درج می شود. و برای خرید و فروش استفاده می شود. اما این بها که در سند درج می شود. با توجه به قیمت روز افزون ملک گاهی مشکل  ساز می شود. زیرا مالک از قیمت واقعی ملک خود خبر ندارد. برای فروش ملک خود اقدام می کند. و در این جا شخصی به نام خریدار  ملک را به قیمت پایین تری از قیمت واقعی خریداری می کند. و در این جا تنها  مالک ضرر می کند. ملک خود را از دست می دهد. و در این جا تنها راه حل این است. که ابتدا مالک با تحقیق و اطلاعات کامل و بعد از آن با کارشناسی قیمت ملک اقدام به فروش ملک خود کند.

کارشناسی ملک توسط کارشناسان رسمی و بر اساس موقعیت ملک بر وری ملک قیمت می گذارند. تا نه مالک نه خریدار ضرر نکند. معمولا بها که در سند تک برگ درج می شود. مربوط به قیمت عرصه یا زمین ملک است. که به منظور ساخت و ساز یا  تخریب و نوسازی ملک خریداری می شود. و برای اعیان  یا ملکی ساخته می شود. مورد تایید نیست و نیاز است. که در مورد با آگاهی کامل و واقف بودن به بها واقعی ملک اقدام به خرید و فروش ملک شود.

منظور از بها در سند تک برگی

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 1 / 5. میزان امتیاز: 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

2 دیدگاه ها

  • سلام خونه خریدیم همین یه ماه ۱۲۵۰
    قیمت بها زده ۱۷۵ میلیون
    ینی چی؟؟؟؟
    کلاه برداریه ؟؟😭

    • سلام وقت شما بخیر دوست عزیز
      خیر کلاهبرداری نیست.
      بهایی که در سند تک برگ درج می شود قابل استناد نیست و تنها طبق معادلات اداره ثبت درج شده است.
      نگران نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *