تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک

تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک که نقشه حاصل از آن نقشه یو تی ام است یکی از مدارک اصلی برای هر ملکی است که این روز ها برای مراجعه به هر سازمان دولتی باید یک نقشه یو تی ام از ملک نیز تهیه شود که این نقشه باید حتما توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری نیز مهر و امضا شده باشد تا دارای اعتبار شود.

تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک

پلاک ثبتی ملک یا همان پلاک اصلی و فرعی مربوط به ملک که در سند های منگوله دار درج شده است تعریف کننده مرزها و حدود اربعه ملک است که امروزه از این پلاک ثبتی برای جانمایی ملک استفاده  می شود یعنی با توجه به پلاک ثبتی ملک مرزهای ملک مشخص می شود و بعد از آن از طریق تهیه نقشه یو تی ام کار جانمایی ملک انجام می شود.

پس ابتدا باید پلاک ثبتی ملک تعیین شود تا بر اساس آن مرزها و حدود ملک تعیین شود و این کار برای  املاکی که آدرس  دقیق و مرزهای آن ها  مشخص نیست با استفاده از نقشه تفکیکی انجام می شود و این نقشه تفکیکی ملک را با استفاده از پلاک ثبتی ملک استعلام می گیرند و بعد از تهیه نقشه تفکیکی ملک و تعیین مرزهای ملک عملیات تهیه نقشه یو تی ام انجام می شود و یک نقشه از ملک تهیه می شود که گوشه های ملک دارای مختصات یو تی ام می شوند و این مختصات ها نیز در نقشه درج می شوند و بعد از چاپ نقشه توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می شود و به دست متقاضی می رسد. در حالتی که جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام می شود زیرا نیاز است که مرزهای ملک به درستی تعیین شود باید حتما نقشه تفکیکی پلاک ثبتی تهیه شود  تا بر اساس نقشه تفکیکی تهیه شده مرزهای ملک تعیین شود.

رادین 09129277534 و 44377035
کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری

تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک

جانمایی پلاک ثبتی

این مطلب چه مقدار برای شما مفید بوده است؟

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز. 0 / 5. میزان امتیاز: 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده. اولین نفر باشید.

نقشه برداری رادینمشاهده نوشته ها

Avatar for نقشه برداری رادین

شرکت فنی مهندسی رادین مپ متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. برای اخذ مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید 09129277534 — 02166398316

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *